Daily Post

Zdravím, jsem tu s dnešním postem . S kamarádkou jsme se šly kouknout do města projít obchody a tak. Šly jsme do Kiku tam to bylo úplně boží , protože tam mají plno roztomilých a levných věcí , no oblečení tam mají strašné a kosmetika nevypadala moc lákavě. Prošly jsme drogérie (Dm , Rossmann a Tetu). V tetě jsem se zastavila u výprodejového košíčku. Přehrabovala jsem se tam a najednou jsem spatřila zelený lesk na rty z nějaké staré limitky od Essence. Myslela jsem si , že bude zelený což není , ale stejně jsem si ho koupila. Na rtech vypadá úplně dokonale. Zkoušela jsem ho jen dvakrát a to venku v 10 °C , byl takový tuhý , ale možná to způsobilo to počasí ( všechno je možné).  A na rtech my přišel s takovým studeným podtónem třpytek. Moc o něm říct nemohu , ale jsem totálně šťastná protože stál jenom 20 Kč .  Na fotce je to ten zelený 😀 . ( zdroj fotky : google.com)

lipgloss

Dneska už se loučím a zítra Vám zkusím přidat článek o mích úlovcích z limitky Hello Autumn.

Leave a Reply

