Daily post

Zdravím , dneska bych se Vás chtěla zeptat jestli taky musíte dělat uklízet okolo školy ?My ano , ale díky , že jsou to jen dva dny 🙂 Rozdělili jsme se na dvě skupinky jedna co bude uklízet dnes a jedna co bude uklízet zítra . Já jsem se přihlásila na dnešek , bylo nás asi 15 lidí, já se svou kamarádkou už jsme chtěli jít něco dělat , protože nechodíme na obědy a chtěli jsme jít domů .. Ostatní chodí na obědy a těch dalších pár co nechodí tak na ně čekali a já jsem neměla čas ani náladu na ně čekat. Tak jsme se s kámoškou vydali uklízet vzali jsme takový úsek naší třídy okny.. To byste nevěřili co všechno tam můžete najít , například rozstříhané písemky.. A to každý týden má jiná třída úklid.. Byla mi hrozná zima tak jsem to zabalila zanesla do školy koš a potkala jsem ty co byli na obědě jak se chystali uklízet . No doufám ,že už se nešli kouknout tam kde jsem uklízela já protože to moc uklizené nebylo … Ale co nejsem žádná uklízečka 😀

Pro dnešek je to už všechno nevím co víc bych Vám napsala.. Loučím se … :*

Leave a Reply

